WMO Epe
Wanneer je in Epe woont en behoefte hebt aan ondersteuning, kun je contact opnemen met het WMO zorgloket van de gemeente. Daar staan deskundige medewerkers klaar om jou te helpen. In eerste instantie zal een medewerker van het zorgloket telefonisch of per e-mail contact met je opnemen. De medewerkers hebben veel ervaring en kennis op het gebied van de WMO en kunnen je goed adviseren over de mogelijkheden voor ondersteuning.
Tijdens dit contactmoment zal de medewerker enkele vragen stellen om een goed beeld te krijgen van jouw persoonlijke situatie. Het is belangrijk om zo volledig mogelijk te zijn in je antwoorden, zodat de medewerker een goed advies kan geven. Het is goed om te weten dat de werkwijze binnen de gemeente soms kan variëren, dus voor de meest actuele informatie raden we je aan om de website van de Gemeente Epe te bezoeken.
Na het contact met het zorgloket zal er een melding worden gemaakt in het systeem en zal jouw aanvraag in behandeling worden genomen. Vervolgens wordt er een afspraak ingepland voor een persoonlijk gesprek. Tijdens dit gesprek, ook wel het keukentafelgesprek genoemd, zal een medewerker van de gemeente een uitgebreide inventarisatie maken van jouw situatie en behoeften. Op basis hiervan zal er een verslag worden opgesteld met een advies voor passende ondersteuning.
Na het keukentafelgesprek zal de medewerker van de gemeente Epe telefonisch contact met je opnemen om de uitkomst en het advies te bespreken. Daarnaast ontvang je het verslag per post thuisgestuurd. Het verdere proces zal afhangen van de specifieke ondersteuning die je hebt aangevraagd. De medewerker zal je hierover informeren tijdens het telefoongesprek. We streven ernaar om de aanvragen zo snel mogelijk af te handelen en je te voorzien van de juiste ondersteuning die past bij jouw situatie.
WMO-ondersteuning Epe
Voor ondersteuning kun je contact opnemen met het zorgloket van de gemeente Epe. Het zorgloket fungeert als het centrale aanspreekpunt binnen de gemeente, waar mensen met een hulpvraag voor Wmo of Jeugdzorg terecht kunnen.
Het zorgloket is bereikbaar via de telefoon en zal enkele vragen stellen over je huidige situatie en de vorm van ondersteuning die je nodig denkt te hebben. Na dit telefonische contact zal er een afspraak worden gemaakt met een medewerker van de gemeente Epe.
Neem bij vragen contact op met team Wmo van de gemeente Epe. Zij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 13.00 uur. Ook kan je een mail sturen naar wmo@gemeenteepe.nl.
Jeugdhulp Epe
Voor jeugdhulp in Epe kun je terecht bij het zorgloket van de gemeente Epe. Het zorgloket fungeert als jouw centrale aanspreekpunt voor vragen, advies en begeleiding bij het aanvragen van jeugdhulp. Of je nu informatie nodig hebt over de verschillende mogelijkheden op het gebied van jeugdhulp, hulp nodig hebt bij het indienen van een aanvraag, of begeleiding wilt gedurende het hele proces, het zorgloket van de gemeente Epe staat voor je klaar.
Het zorgloket van de gemeente Epe zal gedurende het hele aanvraagproces voor jeugdhulp actief betrokken blijven. Ze zullen je ondersteunen, begeleiden en ervoor zorgen dat je de juiste jeugdhulp krijgt die aansluit bij jouw specifieke situatie. Bij het zorgloket kun je terecht voor specifieke informatie over het aanvraagproces in Epe, zodat je goed geïnformeerd bent en de stappen kunt zetten om de juiste jeugdhulp te verkrijgen.
Je hoeft het proces van het vinden van de beste jeugdhulp niet alleen te doorlopen. Het zorgloket zal je begeleiden en ondersteunen om de zorg te krijgen die het beste past bij jouw situatie. Ze zullen ervoor zorgen dat je goed geïnformeerd bent over de stappen die je moet nemen en dat je de juiste ondersteuning krijgt om het aanvraagproces soepel te laten verlopen. Samen zullen jullie ervoor zorgen dat je de beste zorg ontvangt die aansluit bij jouw behoeften en wensen.